2012-02-12

now the milkman is on his way, it is too late to say good night

Idag kan jag säga jag är glad att jag har medicin här hemma. Och idag kan jag säga att det fasktiskt är lite bra att jag hade ett par kryckor här. Inte lika bra att dom inte stod precis vid sängen men hey, man kan väl inte få allt här i livet.
Om ni inte förstått det så har jag alltså haft rätt så ont i min fot nu på morgonen. Har det fortfarande. Men jag hoppas på att mina piller börja verka snart.

Så rolig och inspirerande är jag nu såhär på morgon kvisten. Men hoppas er morgon är bra iaf!

(bilden har ju då inget med texten att göra men eftersom att det är min blogg och jag saknar min kära storasyster så får den vara med här idag!)

2 kommentarer:

Storasyster sa...

Jag saknar dig också!! :)

Deaconess sa...

Mina söööööta fiiiina vackra underbara stora flickor!!!!:)