2012-02-11

inte så väldigt invalido ändå

God morgon världen. Klockan är 07.15 och jag har varit vaken ett tag nu för att... Ja för att jag vaknade och kan inte somna igen.
Operationen igår gick bra. Jag somnade fort när jag fick lite medel i mig och vaknade fort också.. Tyckte jag iaf. Var sövd i typ 2 timmar tror jag. Och så kom snälla Pringlan och hämtade mig typ en timme efter att jag vaknat. :)
Men perationen igår gick inte riktigt som jag tänkt mig. Eller jo.. Operationen gjorde det men inte det som var efter.

Det har ju sagts till mig att jag ska ha gips i 6-8 veckor och hoppa på kryckor också. Jag vaknade upp utan gips.. "bara" ett tjockt förband (syns inte på bilden men det är ganska tjockt). Ett förband som jag ska ha på mig i 2 veckor. Tills jag ska ta bort stygnen, då kan det hända att jag bara får en stödstrumpa istället, beroende på hur foten ser ut.
Och kryckor har det knappt varit prat om. Jag kunde stödja med på foten typ direkt efter. :s Fast jag kommer nog ändå använda kryckorna jag har här hemma om jag har väldigt ont.
Och på tal om ont! Det har jag knappt heller haft.. Bara lite, lite. Och förutom att jag mådde illa en kort stund igår så har jag mått bra också. Har inte känts som att jag blivit opererad precis. :p
Men, med tanke på att jag fått en del ganska starka piller så tror jag nog att jag kommer ha ont sen.


Så här snygg var jag där inne på capio! ^^ Mjaa.. Det var väl vad jag hade att berätta.
So.. How you been? :)

2 kommentarer:

alexandra sa...

Vad härligt att det gått bra! :D

Deaconess sa...

Snyyyyyyyyg i Capio-dress.....;)