2014-08-04

a not so manic monday


Dagens gröna frukostjuice ser inte lika mysig ut. I verkligheten är den dessutom mer orange/brun/grön. :p 

Ingredienser: 
2 apelsiner
2 morötter
2-3 tjalkar tjälkselleri
1 näve baby spenat

Detta är ingredienser för två glas ca 3 dl/st. 
Den smakar en del selleri men jag kan säga att den var betydligt godare än juicen igår. För jag har ändrat mig.. Gårdagens juice var äcklig! :p Hahah 
Fast smaken är ju som baken då sambon tycker precis tvärtom. Så det gäller väl bara att prova sig fram och se vad man själv tycker om. :) 

Frukosten tas in i lugn och ro efter en halvlång hundpromenad. Med det vill jag alltså belysa att jag är ledig idag. Skönt! 
Snart iväg på IKEA för att handla ett större överkast än det vi har och lite smått. Dessutom ska vi äta IKEA-MAT!! :D Köttbullsmenyn here I come! 

Hoppas ni får en trevlig dag. 
Tjing! 

Inga kommentarer: