2014-08-09

Tour de Sivv

Jajjemen! Denna dag har gått i #tourdesivv s tecken. Den långa fina hade ordnat så bra för ett gäng av sina kompisar en liten runda runt Finspång med olika aktiviteter/tävlingar och bra sällskap. Dom har minigolfat, badat, spelat Gris, ätit, spelat fotbollsgolf och.. Ja lite gott och blandat helt enkelt. För att ett evenemang som detta ska fungera så behövs ju hjälp från volontärer och det fanns sådana. Jag, som körde följebil och va material ansvarig samt "vätskedepå" hela dagen och den långa finas föräldrar som fixat med tex mat. 
Det verkade bli en lyckad dag måste jag säga. Ganska kul att va även bakom kulisserna. ^^ 

Men under de pauser jag fick så hann jag även trycka in ett kort litet träningspass med min nya träningskompis.
Jag har investerat i en pulsklocka med GPS. Är trött att ha den information jag vill åt fast på armen så jag inte kan nå den som jag vill (dvs min mobil) så nu kan jag se allt jag behöver bekvämt under mina rundor. :) 
Tänkte därför försöka lite idag. Det blev inte en särskilt lång runda då jag varit under tidspress hela dagen. 
Iaf så har jag ju tänkt försöka komma igång med lite pulsträning och då är inte runkeeper (som jag annars tycker mkt om) särskilt användbart. Så nu ni.. Nu jäklar ska vi försöka få det här att bli bra!! 
Om jag om ngn vecka/månad tröttnat på det här så säg åt mig att skärpa mig och gå ut för att faktiskt använda min nya leksak. Eller jag menade träningskompis som jag investerat i. :) 

Övrigt så har vi idag hjälp till som p-vakter och så har bästa Tindra fått bada idag och hämtat massa boll. 
Hoppas er lördag varit till belåtenhet.
Tjing!

Inga kommentarer: