2014-08-05

Morgonstunden och guldet i munnen..

Jag tog mig ut på en jogg imorse. En lång en dessutom. Ställde klockan på 5 och 10 över var jag faktiskt uppe! :D 
Tog mig en mil. Inte min snabbaste tid men det spelar egentligen ingen roll. Jag har slutat med att rösten på Runkeeper säger tiden nu. Bara distansen när det är mitt mål. :) 
Det var väldigt jobbigt och väldigt skönt. Få människor ute (= lätt att ta sig över vägarna när man inte behöver vänta på alla bilar) och skönt i luften. 
Tog mig dessutom ur min comfort zone och provade att inte ta samma, gamla runda. Det gjorde det hela mycket jobbigare men jag gjorde det! 
Sen hem, duscha, fast jag redan var så blöt så det kändes som att jag stod i duschen, och frukost. Blev bakad gröt med hallon i och citronkvarg på. :) Jag han t.o.m krypa tillbaka i sängen och mysa en kort stund innan det var dags att ta sig till jobbet.

   Kommer inte gå upp så här tidigt varje dag kan jag säga för det var jobbigt. Jag var/är trött men ibland är det absolut värt att kämpa mot den mysiga sängen. :) 

Näe, nu ska jag fortsätta med resten av dagen.
Tjing! 

Inga kommentarer: