2014-08-02

Helt vanlig lördag

Så hur gick det med juice detoxen? Skräp! Hahah :p Jag klarade mig 1,5 dag ungefär. 
Sen var jag så hungrig! Jag behövde verkligen något att tugga på och jag hade sån fruktansvärd huvudvärk! Jo visst stod det att man kunde få huvudvärk men vet inte riktigt om det var värt det. Speciellt inte när jag inte fick tugga på något! :p Detox tror jag absolut kan va bra för kroppen men jag får försöka hitta någon variant där jag kan äta saker men ändå saker som jag faktiskt tycker är helt okej att äta. Vet inte om det går att hitta någon sån meneh... 

Jag fick iaf några goda juicetips på köpet och jag kommer dricka några såna där juicer (börjar man det så? :/) som är bra ingredienser ändå. :)
För jag ska fortfarande göra mitt bästa att ta hand om min kropp. Håll tummarna för motivationen finns länge. (Och att träningsmotivation kommer tillbaka alldeles strax).

Annars har dagen bestått av jobb, tvättande, handlande, hundpromenerande, matlagande och småplockande av hemmet. 
Har provat på att göra två varianter av fiskgratäng idag. Grunderna är väldigt lika men dom är ändå olika. En med en mos på potatis/sötpotatis/morot/broccoli med lax och den andra med potatis/sötpotatis och vit fisk.
Tycker dom båda blev helt okej goda ändå. :) 
Blev ett par matlådor som tur är. 

Inatt får jag äntligen mysa i vår stora säng tillsammans med hjärtat för då kommer han hem från sin festival. :) 
Tjing! 

Inga kommentarer: