2010-09-08

don't call my name, don't call my name.. alejandro!

Yess! Idag har jag varit lite duktig iaf.
Svenskauppgiften gjordes och talets hölls idag så de behöver jag inte tänka på mer! :)

Jag har också varit på Aerobic Dance pass idag, samma som förra veckan. Så himla roligt är det! Ganska svårt också men va fasiken.. en utmaning är väl alltid bra? (påminn mig inte om detta nästa gång jag påpekar att ngt är svårt och jag inte vill göra det.) Han som håller i passet är också jätte bra och riktigt duktig på att dansa måste jag säga. Iofs kanske det är en fördel när man håller i ett aerobic dance pass?! ;D

Jaja! Nu har jag precis duschat och måste göra mig redo för att cykla iväg och att möta Lena, köpa popcorn och dricka och sen sätta sig i ett stort rum med en stor duk på väggen där det förhoppningsvis visas en film. "I rymnden finns inga känslor" rättare sagt! Så Go´kväll på er folket!

1 kommentar:

fis sa...

<3 tack döh.
men det känns så.
men jag är inte, det vet jag.
men ändå.

och du är inte heller sämst :P du är asbra. ^^