2010-09-08

good morning starshine!

Det är en ganska bra morgon. Inte för att jag vaknade för ett tag sen och inte alls haft sovmorgon och nu är trött. inte för att jag har en svenska uppgift som fortfarande inte är klar och ska redovisas idag. inte för att jag ska börja cykla mot stan/fisen/skolan om ca 5-10 minuter och inte ens är påklädd eller ätit klart min frukost. inte för att jag inset att min lägenhet behöver en ordentlig städning och att jag borde börja fundera över vad som ska packas med till gävle och sen finlandet. näe..

Det är en ganska bra morgon för att jag lyckas rätt bra att ignorera alla dessa problem och ist sitta här vid dator, skriva onödiga inlägg och lyssna på den underbara "musical" listan som så fint finns på min spotify och bara känner lugnet. Så till er alla som känner er stressade. Take a chill-pill! ;)

God morgon!

1 kommentar:

lena sa...

Jag blev ju bara stressad av att läsa allt du hade att göra!:D