2010-09-09

It's the claw!!

Nu sitter jag här med fisen och gör vadå? ja det kan man fråga sig.
Har kollat genom teckenspråkslinjenpärm med roliga förklaringar om hur man tecknar saker. Det är kul! :p Nu är det också Liar Liar på tv. Så det är lite kul det med!

Jag har idag varit på torsdagsmiddag hos henne också. Hon lagade god mat. Kött och mos med fänkål(!!) och potatis.. morotar fanns också med.. och efterrätt, chokladkaka och glass.
Middagsunderhållningen var SATC2. Den va fasktiskt bättre än ettan! Tack och lov. :p

Annars så har jag idag haft avstämningssamtal och fått veta att jag ska flytta upp till nivå 4 i tsp-grupperna. Känner ingen som är i nivå 4, vet väl vilka som flesta är men känner dom som inte. Läskigt! Tänk om jag inte klarar av det.. Hmm. Ja! Jag börjar med dom kl 08.30 imorgon iaf. Hmm!

Efter skolan beger jag mig av mot gävle också. :D Och sen på måndag vidare över vattnet till finlandet! :D Hej då! ^^

Inga kommentarer: