2010-09-26

Hej alla barn!

Ja, gårkvällen var rolig. Vi var hos Josefine och Joel hela kvällen typ. Det blev inte jätte långt partaj. Men som man så fint brukar säga - det var kul så länge det varade. Efter blev det lite Smacdonalds mat! Mumma! Även om jag inte kom hem senare än typ 2 så är jag helt sjukt trött idag. Kände att jag behöver ladda upp batterierna lite. Får se om "VITAMIN WELL RELOAD" hjälper mig med det. Idag måste jag plugga också. Har jätte mkt att göra. Så det är väl bara att sätta igång antar jag?! Jaja! Trevlig söndag på er allahopa!

(BAAAJS! Precis när jag skulle trycka på "publicera inlägg" så går mitt vardagsrumsbord sönder! H-vete!! Underdelen bara brakade ner. Det Fattar man ju! Ååååååååh!!!)

1 kommentar:

Deaconess sa...

kollade in party-bilderna på fejan..hahahh...:D Kul verkade det varit iaf:D