2010-09-07

I'm Back

... sort of.

Min dator fungerar fortfarande inte (anledningen till att jag uppdaterat så sjukt mkt den senaste tiden). Men underbara Palex har lånat mig en av sina datorer.. and I gotta tell ya.. It feels great! ^^

Annars då. Skolan har börjat för er som inte visste det. Det är jätte kul.. teckenspråket är fortfarande underbart och coolt.. dom nya (och den gamla :p) klasskompisarna är jätte trevliga.
Den tredje veckan är igång. Har fått veta hur det gick på avstämning delmål 2 och det gick bra. Får vara kvar i samma nivå iaf och det var det som räknades för mig. :) Det som är läskigt är dock att lärarna tänker att jag ju kan göra avstämning delmål 3 idag. Fick jag veta igår.. Svårare! Läskigare och det återstår att se hur det går. Borde väl klara en del av det iaf! :)

Ngt mer? Jo. Maria har varit här i helgen. Det var kul! Det är ju inte direkt ofta jag träffar henne längre. Vi har.. ätit och shoppat typ. Och varit på Bio en kväll. Bröderna Karlsson såg vi. Rätt så rolig faktiskt! :)

Och sist men inte minst.. Jossan-Possan har ju flyttat in till Öre't också! Det gillar vi starkt! :D

Nu ska jag förbereda mig fysiskt (äta frukost) och mentalt (kanske.. kolla på tv) för avstämningen som jag är nervös för så. Hej då!

2 kommentarer:

johanna sa...

Jag håller alla mina tummar och tår idag!!! :D

catharina sa...

va roligt att du har en fungerande dator som du kan anvönda dig av. har saknat dina inlägg. =) jo, Ronjas fot är bättre. hon kan gå på den nu och så men såret är blääääää..äckligt. tar nog väl en tid innan det är bra.
roligt att höra att det går så bra för dig i skolan. och jag tror nog att det går bra idag också. kram på dig och snart ses vi.