2008-08-12

en helt vanlig tisdag.

hit the road jack!

yess, jag sitter allså i min hytt just nu. har ca 2 timmars ledigt så här mitt på dagen!
jag har nu varit på transpulp i en vecka. bara 3 veckor och 1 dag till. lite långtråkigt ibland. men det ska nog gå det också! :)
angående min lediga stund, hur spenderar jag den då? haha, jo jag sitter och lyssnar på musik medan jag tittar på en massa rhodos bilder. haha! vi har ju en del lite.. knasiga bilder. och knasiga minnen också för den delen! :p


som här. när maria kom hem bärandes på en sprit melon som hon och bobby dick hade gått på stranden och bjudit till folk. ^^
(jag tycker det är en ganska härlig bild!)
för övrigt sitter jag och tänker på vad som ska hända när jag kommer hem. hur jag ska hitta på att spendera min vardag. jobb?? aah!
fast det känns rätt härligt, för i låten jag lyssnar på just precis nu så sjungs det "you got to trust in good times, no matter how long it takes". nice! det löser sig. fast jag hoppas på att det inte tar så lång tid. :p
iaf.. nu blir det mer bilder här! :) titta och sakna. saknar maria, linda och zandra. och en massa andra från rhodos också! :) semester där nästa år? yess!
ciao!

Inga kommentarer: