2008-08-28

lollipop, lollipop. oh my lollipop!

jaha ja.. då har ännu en dag gått och nu det är bara 6 dagar tills jag är hemma! :d woho, det närmar sig!




igår var iaf en skön kväll. och det blev som sagt "oss torpeder i mellan" fast 2:an.. :p






ikväll blir det därimot en lite mer social kväll.. tv tittande med några av allas våra sjömänn. och så får det bli lite bubblande i den stoora poolen också! ;D och så var det ju "slop chest" idag så då har man ju införskaffat sif lite mera godsaker. woho! ;) och så hade conny KOCK (läs mamma!) amerikanska popcorn som tydligen är sötade. så jag ska se om jag vågar mig på att prova på dom ikväll. vi får la se!





jag har to.m. tränat idag. inte så mkt dock, mest strechat. det är helt otroligt hur stel man hinner bli under en sommar utan dansträningar. dansträningar som jag saknar som den vill jag bara tillägga! jag saknar mercan och ullis. och vikkis.. och hela jäkla esmu3! vi är bäst!





jo btw! måste säga att min duktiga mor vinner äran.. hon var först att ta vilken låt som titeln på mitt förr, förra inlägg tillhörde! mamma. jag är stolt! ;p haha!

ja. det var nog all uppdatering som ni får just idag tror jag.. stay tuned! ;)

KRAMHEJ!

Inga kommentarer: