2008-08-23

i know what i'v been told. you gotta work to feed the soul!

hahaha! mamma och jojjo, tyckte ni inte om mitt fina förra inlägg?


haha!! ja ja, nu sak ni får bli lite uppdaterade om mitt spännande liv igen. :p




jag har nu varit på "m/s TransPulp" i 2 veckor och 5 dagar. nu är det allså inte ens 2 veckor kvar här. sen så får jag åka hem.. och träffa alla mina nära och kära! :d


(för ja jojjo. du kommer ner ganska snart.. annars töjer jag ut dina skor! ;D moahaha!)

iaf.. hur är livet här på båten då? jo, ganska lugnt faktiskt. fast idag gick ju brandlarmet 2 ggr. falsk alarm båda gångerna, tänka sig! :p

jag klara med hjälp av sällskapet, guitar hero, som jag äger på, och tv:n. men angående tv:n så är det lite illa.. har bara lite mer av halva sista säsongen kvar av scrubs. southpark är ganska uttittat nu. MEN! igår, eller var det i förrgår :p, så hittade jag, tack vare att herr breider tittade på det, "2 and a half men" också! :D woho.. jag är räddad! jag kan väl inte hinna se klart på allt det innan jag åker hem. eller hinner jag? ;) moahahahahahaha..! (typ)




nu funderar jag då på att gå coh titta på några avsnitt av den sist nämnda serien. för jag har nämligen lite rast just nu. tills halv 3 för att vara exakt. sen blir det lite "svabbande", fikand, "svabbande", middagsfixande, middagsätande, diskande och sedan.. tv?! ;D varför inte lix.


iaf så tackar jag min kära mor för detta fina "blogg-vandringspriset". och jag skickar det vidare till linns blogg för att hon skriver så himla bra och om intressanta saker! :D och emilia.. för att tack vare hennes nya blogg så kan jag följa hennes liv i sin nya stad. btw flickor. jag saknar er! :)

mammas, linns och emilias bloggar hittar ni till vänster. :)




kram på er alla.








och jo just det. vilken låt tillhör den fina titel texten då?

om vi säger att följande mening är "'caus i can't do this all on my own. no i'm no, i'm no superman." gissa? :p
hej. jag heter sophia, jag är inte tv beroende.

1 kommentar:

Deaconess sa...

Hahhahahhaha...SCrUBS! Jag var först..vad vinner jag för pris då??
Krameli kraaaaaaaaaaaaam