2008-08-27

just another rainy afternoon.

yess. nedräkningen har officiellt börjat. nu är det bara 7 dagar kvar tills jag är hemma! :) det är rätt skönt ska jag tala om för er alla. när jag väl är hemma ska det bli en "film-och-tv-kväll-med-tacos-och-andra-godsaker-kväll" med pappa, catharina och ronja, hon ska vara med en stund iaf. tills hon blir för trött.. jag vill busa med henne, nu var det bra länge sen! det ska bli så skönt att komma hem igen. inte för att jag kommer va hemma så länge då.. efter kanske en vecka så blir det ju upp till sundsvall. med även om det kommer kännas surt att påbörja ännu en resa, nog för att den är betydligt kortare än dom senaste jag gjort ;p, så kommer det också va riktigt skönt. träffa mamma, minna och kari igen. och också träffa myers och matte. :) och jojjo eftersom att hon ska ner då, hint! det blir nice! :)

men men, ikväll har det varit en skön men derprimerande dag. det har varit en sån där "regning hemma kvälls" dag. såna är riktigt sköna.. men, jag tycker inte om att spendera dom helt själv. men idag orkar jag inte heller spela nå spel eller sitta här nere och titta på tv. så det blir att vara själv. har iaf precis tagit mig en rätt lång dusch. ska alldeles strax sätta mig i soffan i hytten med en filt runt mig och en nypoppad popcorns påse i en hand och kanske lite té i den andra(?) och titta på en film. "oss torpeder i mellan" kan bli ganska bra tror jag?! :)


så även om det inte blir riktigt så mysigt som det ser ut på bilden.. så kan det bli gansak härligt ändå tror jag. :)


vi hörs! :)

2 kommentarer:

Mollys sa...

Tjenare gumman ! du e så vacker ock fin på bilderna. va spännande det är att resa eller ? madde e nu just med en kompis i marmaris, ni har blivit så stora våra små prinsessor..kram.carina

idasophia sa...

haha. tack! :)
och ja. det har varit väldigt spännande att vara ute och resa hela sommaren. riktigt roligt! :D
ååh. va roligt! ja, vi har blivit bra stora madde och jag! :) haha!
och ändå så är du och mamma precis lika unga som ni alltid varit! fakstikt! :p va roligt att höra av dig! :D kram!