2008-08-10

on the never ending road..

jaha ja! för er som inte har hängt med, så är jag inte längre än rhodos bo. nu är jag en sjökvinna!
dvs jag tog mig från rhodos till tyskland där stora lastbåtenTransPulp hämtade upp mig. Denna båten är alltså mitt hem dom närmaste 3,5 veckorna. Jag jobbar nu här som "messman". :) Kari har varit über snäll och fixat det åt mig! :) ett jobb som jag verkligen behöver.. pengarna behöver jag!!

iaf så fick jag träffa mamma och minna en dag! :D :D det var riktigt skönt.. dom har jag saknat. och saknar fortf. ifs. men ändå! :)

jag saknar resterande familje medlemmar också.. men jag får iaf träffa dom tidigare än om jag skulle varit kvar på rhodos så länge som jag skulle va egentligen. men det hade jag inte orkat med!

idag var det iaf kubb spelande på transpulp. det var roligt! även om andra laget vann med 4-3 så.. vi tar dom nästa gång! nu ska jag nog äta lite chips och gå och spela guitarr hero tror jag. se om ngn rolig sjöman vill spela med mig! :p

ha´t! kramhej!

1 kommentar:

Deaconess sa...

Jag tror jag tar mej en ny kryssning va>???? Inga bilder???
Kramelikrammm lilla sjökvinnedotter >:)