2008-07-30

typ.


jahapp!

sa sitter man har idag. idag ar tyvarr en san dar dag da jag bara vill hem! kramas med mamma!! och skoja med resten av familjen!

men nej da. fast det loser sig nog, ar val bara valdigt trott just nu!


iaf, sen jag skrev sist.. vad har hant da? inte mycket...

fast min karaste stora syster har ju fyllt hela 22 ar! GRATTIS! :D

hoppas din dag var bast!


annars.. samma, samma gamla vanliga. jobbat, sovit, atit. typ! :p

zandra har slutat pa jobbet. sa vi far se om jag orkar va kvar dar.. vi far se! annars ar det val bara till att leta nytt. men nu sa ska jag hem och vila mig! som alltid! vi hores..


btw, se hur harligt det sert ut med den typiska semester-sommarbilden..
ha det!

1 kommentar:

Deaconess sa...

Hej vännen!
Hoppas du fårtid att vila och verkligen sova ut! Du vet det löser sej på ett sätt eller annat...
Stooor bamsekram från mammalutten