2008-07-03

illa, jag mar illa!


ungefar sa har pigg var jag pa att jobba igar. och i morse kom jag pa varfor jag var sa seg.. jag ar ju sjuk som en jakla gnu! febrig var jag/ar jag hogst antagligen.. halsont sa det bara skriker om det! och skit seg! det ar inte kul! men tack och lov sa kom min chef fram till mig pa jobbet igar och sa att jag borde ga hem och vila. och idag gick jag till jobbet och fragade om jag maste jobba.. och han sa att jag fick ga hem och vila. det kan jag lova er damer och herrar, var riktigt skont att han sa.
annars idag sa har jag och linda skaffat oss grekiska kontant kort, vodafone. :p forst blev vi lurade av nan dum grek som salde oss sim kort som hade gatt ut. men nar vi insag att va hade problem sa gick vi till en vodafone affar och han forklarade for oss.. vi kopte nya (bara 5 euro.) och sen gick vi till kiosken dar vi kopt tidigare och kravde tillbaka pengarna. och vi lyckades! ^^
igar kopte jag foresten en kamera ocksa. sa nu kan jag uppdatera alla som vill bli uppdaterade om saker som hander har. :) men man maste for att se typ alla bilder ga in pa min bilddagbok (lank finns till vanster ;p) men nu ska jag och linda nog ga hem och sova! eller, ja. jag ska sova iaf! vill bli frisk. och bara sa ni vet, om gardagens lilla grej.. vi kom in igen! han hade en extra nyckel tack gode gud! :p
men god natt! vi hors! kramhej!

Inga kommentarer: