2008-07-18

shopping time, the fun time!

johanna, det finns uppdatering pa bilddagboken. har funnit i nagra dagar nu! :p
och sa du vet sa har jag kopt dina skor nu!

och nar jag kopte skorna till kara jojjo. sa passade jag pa att shoppa lite extra till mig ocksa! ;)
jag har kopt.. en jacka att ha tills jag kommer hem till kyliga sverige igen. kopt pa samma affar som skorna.. dvs "zara". sen sa ar jag lycklig for jag har hittat en bra och billig affar.. dar jag igar inhandlade ett par jeans, en t-shirt, ett linna och en svart kjol till min fodelsedag. passar alldeles UTMARKT till mina fina fodelsedags skor! woho! ska va riktigt piffig pa mandag. for en gangs skull. haha! :p
idag var jag ocksa in dit och handlade en t-shirt till. mycket fin affar. mycket! ;D typ ala H&M! :)

vad hander idag da? ja, efter detta ska jag och zandra bege oss till mcdonalds for att fa i oss lite goda pommes frittes och lite milkshake kanske. varfor inte liksom? ;)
och senare? tror jag att jag ska passa pa att sova, for vill ni hora nagot harligt..? gissa vem som borjar kl 12 idag? jo JAG! :d sa himla, uber harligt! iaf. nu ska jag vidare. ha't nice. vi hors!

/ rhodos-bo'n.

(for jag och zandra kom namligen pa att vi inte langre ar turister, vi ar rhodos bor. woho!)

3 kommentarer:

Johanna sa...

men alla dom där bilderna har jag sett redan :P NYA tack! ;)

Deaconess sa...

GRATTIS GUMMAN PÅ 19-ÅRS DAGEN!!! HOPPAS WATERPARK WAS A LOT OF FUN!!!
STORKRAMEN ULF!

Johanna sa...

GRATTISGRATTIS GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEEEEEN!

kom ihåg.. LOTS OF PIC´S!


JÄTTEKRAMEN ULF!