2008-07-23

for det ar ingen vanlig dag, for det ar sophias fodelsedag!






















yess! idag var det min fodelsedag! jag hade en bajs rolig dag och natt! :D

Pa dagen var jag, maria och linda pa water park! det var skit roligt! :D en massa roliga attraktioner! :p och sa fanns den har sota lilla kossan dar ocksa! ^^

pa kvallen blev det partay. for jag fick ju vara ledig dagen till ara! ^^ forst bara jag och maria, sen joinade linda oss ocksa! :) sa, har har jag lite bilder.. lite huller om buller. fler bilder finns, som vanligt, pa bilddagboken.se/snoff. men det vet ni val vid det har laget! :p

(masta bara saga ocksa.. pa bilden pa mig och linda har.. haha, kolla killen bakom som blir tagen pa bar garning, han forsoker ta min hatt! :p aj aj!) sa det var min 19-ars dag det! riktigt, riktigt rolig! :d tack for mig! och tack alla som grattat som jag inte kunnat svara pa! :)
pusshej!






2 kommentarer:

Deaconess sa...

Det ser ut som om du haft riktigt riktigt kul!! Det är du värd gumsan!

Deaconess sa...

Hej Gumman!

Hoppas allt e väl därnere i hettan och bgränderna!!:)¨
Nu far jag å lillskiten ner på kryssning en vecka så du vet....ringer från båten.
kram gumman!