2008-07-13

rumpa mi! du e sa gla i rumpa mi! ^^

aah! skont! gissa vem som ar ledig idag da? en hint.. borjar pa so och slutar pa phia! XD det ar riktigt skont! ska sova.. fast innan jag sover ska jag nog forbi baren och mobba alla mina kara arbetskamrater som maste jobba! moahahaha! zandra du ska ta disken idag! ;D

idag akte iaf Linda W. hem. det ar ju lite sorligt fakstikt.. och jag tycker synd om henne! :/ men hon saknade sverige sa det kanske ar skont for henne. :)
hon madde inte sa bra tidigare.. sa jag undrar hur flyg-resan har gatt! ^^ haha!

haha.. maste bara saga en beskrivning om mig som jag fick hora for nagra dagar sen.. av storda-nicos. (det finns sa manga nicos sa nastan alla maste ha ett till namn innan. :p)
han sa att jag ar den dar basta kompisen som ar sa galen att man skulle vanda upp och ner pa hela frankrike pa en sekund! ^^ hahaha! :p han ar sa rolig! muppen! :p

men nu. ska jag ta det chill!

SNART FYLLER JAG AR! (haha ;p) Pusshej!

3 kommentarer:

Johanna sa...

hallåå.. var är alla nya bilder ? :P måste få uppdatering i bilddagboken, tack! :P

Deaconess sa...

Snaaaaaaaaaaaaaart e de födelsedag ja!! Exakt fem månader idag tills tant Lena fyller jämnt!! Visst var det det du menade?? VA???

idasophia sa...

ja mamma! hur visste du att det va de jag menade? trodde att det bara var jag som holl rakningen till din jamna fodelsedag! konstigt! :O

;D