2008-07-02

jao. :/


jaha ja.. den har dagen blev lite spannande. vaknade och gick till stranden med linda for att mota zandra och andra linda. dar var det riktiga jakla snor-greker som bara va.. ja dumma i huvudet!
men iaf..

nar vi kommer tillbaka, sitter maria i trapphuset och fragar om vi har nyckeln. noppe! det har vi inte eftersom att hon va hemma nar vi gick. sa vi kommer inte in i var lagenhet. vi ar tveksamma, men hoppas pa att varan "hyresvard" har en reservnyckel. annars ar det lite kort. men man far iaf inte stora honom mellan typ 14 och 18. (siesta) och efter det brukar det va omojligt att fa tag pa honom. sa lite smatt panik har man val nu. for att fordriva tiden sa satte vi oss har pa ett intern. cafe.
jag hoppas iaf verkligen att han har en reservnyckel! verkligen!! annars vet inte jag alls vad som hander. inte roligt!


(och mamma, forsok att inte oroa dig for mycket. jag hor av mig sa fort jag kan och sa.)


det blir som intressant att se hur den har dagen kommer sluta.

2 kommentarer:

Johanna sa...

HEJ!

Kom ni in i lägenheten?? :P

duu, har du bestämt dig hur länge du blir kvar?

idasophia sa...

jo vi kom in. :p
och jag blir hogst antagligen kvar tills 10-15 oktober. :p