2008-07-10

fali, fali, faliraki time!


igar var vi i faliraki. pa stranden! sa himla harligt. men nastan for varmt! och sanden e inte att skoja med. AJ! :p
haha! men vi hade javligt roligt ska jag lova er.
haha, det finns vaaldigt fina bilder pa bilddagboken fran igar. haha!
vi gravde ner varrandra lite halvt. hamtade mcdonalds mat och hade det nice. (folk tittade nog konstigt, 5 tjejer som sitter pa stranden och ater mcdonalds mat. dom var nog avundsjuka! XD)
ett tag efter att vi kom tillbaka var det bara att bege sig till jobbet. haha. Andrew, varan lilla smoothie guy sag mig ga lite snabbt.. och insag att jag hade den typiska "new yorker-walken". haha, har ett mal och ditt ska jag komm sa fort som mojligt. haha! :p
det var en helt okej natt pa jobbet.. ganska lungt fakstikt. linda och linda kom forbi som vanligt. det ar alltid trevligt! :) men nu sa ska jag nog ga hem och ata lite spaghetti skulle jag tro! gott det! ha`t! ;D

1 kommentar:

Deaconess sa...

Vi har äntligen lite sol..men ba lite. JAg vill å ligga och mysa och skoja på en strand...orättviiiist. Kramkram gumman!