2008-08-29

"tell me more, tell me more.."

jag vill till buddy's! med maria! med linda! med malin! med emma!

vi måste prata! maria! jag vet att du har saker vi måste diskutera. jag har saker vi måste diskutera. vi måste skvallra.. haha! XD


iaf. idag har det vart en bra dag. gått och små flinat för mig själv hela dagen. ibland är det bara svårt att låta bli. haha.. kan hända att det är för att jag är så trött. who knowes?! :p

det är nu 5 dagar kvar tills jag åker hem från.. just det. transpulp! (läs maria..)

men det blir snart bara 4. för jag är, som sagt, ruggigt trött idag så det blir att gå in i min hytt tidigt och lägga mig under täcket. se om man bli nå piggare i morgon. :)

men jag måste först spela lite guitar hero tror jag. måste göra mig säkrad om att ingen tar alla mina high score på ett tag! jag menar hallå! är man bäst så måste folk kunna se det en tid framåt också.


och yey! jag fick precis veta att emilia kommer hem min första helg hemma! woho! :D då blir det party med mina älskade sandviken vänner! :D (och dagen innan eller efter blir det ofc party med mina älskade gävle vänner!) yey. det gjorde så min mun bara ler ännu mer! :D


men. nu mina kära läsare ska jag gå och "göra något av mitt liv". vi hörs mer! tja'rå!

2 kommentarer:

marialorena sa...

JAaa vi måste skvarlla.. de här e nästan på liv o död.. typ.. JAG dör om vi inte skvarlar snart :D och du, transpulp?!! Va f*n är de för namn?! ofta man hör va det heter på telefon.. De borde heta typ.. lastbåt AB? Så alla kära svenska medborgare förstår.. inklusive mig:P Saknar dig tvillingen så de är bara o komma hem.. PUSS

idasophia sa...

ela malaka! jag vet! det är verkligen liv och död! hahahahaha. och ja. transpulp! ;p
lastbåt AB. det känns så taget lix. så vi kör på TransAtlantic, TransPulp. vi kan ta det första om det andra är för svårt. haha! XD

iih! jag måste hem! sen måste du hem! sen måste vi på buddy's! puss!