2008-09-16

att längt tillbaka!

just nu sitter jag och längtar!
gu va skönt det skulle vara att åka tillbaka till rhodos! joina zandra lix.
såklart jag kommer ihåg hur slitigt det var också. var rätt(!) så trött och utsliten den sista tiden. men allt sånt där glömmer man ju ganska fort, eller hur? ;)

att vara tillbaka på eli beach, hos sweetey och på jobbet med manolis, moshos och nikos. (och zandra nu då.)
med alla underbara workers och turister. jag har trotts allt haft en underbar sommar.




självklart(!) är det skönt att va hemma också. och äntligen få träffa alla, familj och vänner, igen.
men speciellt nu.. när jag inte har något att göra om dagarna. ingen skola, inget jobb, ingenting! just dom dagarna är det lite svårt att inte titta på bilder och drömma sig bort.. till "the-land-of-ela".
nä. nu ska jag fortsätta drömma. och såklart nynna på mamma mia musik. go' natt!

Inga kommentarer: