2008-09-10

..


det är du och jag mot vädret!
Ja. igår trottsade allså jag och linn det regniga höst vädret och bestämde oss för att äta varsin i glass i väntan på bussen. det blev magnum x 2.
och att vi ännu denna dag kan bli fasinerade av varandra är roligt. för vi kom på att vi båda äter magnum glass likadant! :D woho.. vi är underbara vi två.
och att inte gå i skola med henne (och dom flesta andra musikalarna) är otroligt svårt att förstå och helt otroligt sorgligt. :( men att bliva stor kallas det väl?! :/
snart ska jag följa med linda och träna på friskis. ett medel streching och styrka pass typ. få se hur vältränad man är! ;D
och i morgon ska jag och linn, och någon annan främmande människa, ha väldigt roligt på ett jobb som vi har i morgon och på fredag.. vi ska springa runt i våtdräckt, simfötter, och cyklop. haha! XD det är väl oväntat!? bilder borde ju så klart komma sen då. :p
men nu måste träningskläder tas på för nu måste jag åka iväg snart.. kramhej! :D

2 kommentarer:

Johanna sa...

ska vi bli sånna där äckligt vältränade människor ? :D

idasophia sa...

hahahahaha! jojjo, tror du jag ska bli det? :p