2008-09-06

the time is right.. for dancing in the street!

party party!

äntligen! idag så är det en bra dag! för jag vet att jag ikväll äntligen ska få gå ut i sandviken igen! med emilia som är tillbaka för en helg! :D:D förstår ni hur länge sen jag såg henne? jag har saknat henne så mycket.. självklart är det ju flera kära vänner som ska ut också. så det blir skojsigt som den! och jag har en regel ikväll.. (okej, har jag väl dom flesta utekvällar. men iaf.) idag är det bara skoj som gäller! hur mkt gammalt skit det än kan finnas mellan olika personer. så är det bara über partaj ikväll! ah! jag är så taggad och glad! äntligen! :D

nu måste jag se om jag har hittar nå kläder att ha på mig. för man ska ju va het ikväll! ;p
ah! nu äre peppa asset av mig till "out tonight" och mina rhodos låtar! :D yess! älska!

hej då! :D



(ovan. jag och emilia, och malin lite gran.. :p, på från en tidigare utgång. jag är så taggad så den här bilden får alla gladeligen se. äntligen emilia.. min älskade flum-korvs-vän!)

Inga kommentarer: