2008-09-17

idag är det onsdag.

tänkte bara för er som kanske inte riktig höll koll på det. ^^

idag har det inte hänt så mycket. gick med minna till ICA och köpte korv, cola och minna-saften idag igen. 3:e dagen i rad. men! skillnaden mellan idag och dom två tidigare dagarna var att det var minnas idé idag. kanske mitt eviga gående för mot ätbara saker har smittat av sig till min lillasyster? woho!

vad har jag annars gjort idag..? inte mycket fakstikt. mest ätit, känns det som. men å andra sidan så är det väl så alla mina dagar ser ut. och dom som känner mig är väl knappast förvånade. :p

annars så har jag idag, stolt nörd som jag är, suttit på youtube.com och tittat på en massa roliga klipp från "that 70's show" och "scrubs". man kan ju inte hjälpa att älska dom serierna. och just när jag trodde att jag inte kunde bli nördigare, okej.. jag vet. jag kan bli mycker nördigare, så hittade jag zach braff, aka J.Ds, blogg. hahaha. han verkar t.o.m. rolig i verkliga livet.
där hittade jag att han också älskar scrubs - my musical avsnittet och anser att det är den roligaste ½ timmen som varit på tv någonsin. och lite måste jag ju hålla med honom! musikalare som jag är! ;) haha!



men nu kanske jag ska låtsas som att jag inte är fullt så nördig som jag verkligen är och än en gång.. "göra något av mitt liv". dvs kanske gå upp och äta något med familjen? ;) aha! där hade jag det!

vi hörs. :) SN

Inga kommentarer: