2008-09-09

mamma mia.. here i go again!

yess! i lördags var det då allså utgång. jag fick träffa emilia igen! :D och frida, och emil och andra frida.. ja. det va kul. jag t.o.m. såg några musikal 2:or (okej, numera 3:or) ute. och dom får väl inte va ute? dom ska väl aldrig få va det.. dom är för små. :p
efteråt blev det att jag, emilia, emil och stoffe åt lite.. och sen åkte vi hem till emilia och hade pyjamasparty, typ, där. :p det va mysigt det. ^^
här kommer lite bilder..



och igår.. så var jag med lindaloo ett tag! :D

det var skojsigt.. vi gick först lite på stan med catharina och ronja.. sen fikade vi! :D
och sen.. blev det bio!! ingen mindre än självaste MAMMA MIA! (äntligen) ruggigt bra film måste jag.
säga. haha, skit roligt. linda sa att det nog är den bästa musikal hon sett! :D det är ju rätt så bra kritik eller hur. ;p
ska se den igen med mamma när jag åker upp dit. lätt värt att betala för att se den igen! ^^

här kommer iaf lite bilder från lindas och min dag. :)





nu ska jag snart träffa linn på stan. det är bra länge sen jag sett henne nu. en si så där 3 månader! äntligen! men men, ha´t! kram

1 kommentar:

Johanna sa...

OCH.. du måste se den med mig när du kommer upp hit.. :D och sex and the city :P