2009-03-12

den enes död är den andres bröd!

Idag har jag fyndat! JC i Sundsvall har nämligen gått i konkurs. Totalt utförsäljning. ;D
Jag fyndade ett par jeans shorts (org. pris 399 :- ) För 25 :- och och bikini (underdel 299 :- överdel ?:- ) (VEM FAN KÖPER EN BIKINI FÖR SÅ MYCKET PENGAR!?!) För 25 :- /del.
Det kallar jag att fynda. (:
Det var multum med fynd där! En massa jeans för 50 kr. (fast dom kostat upp mot 1.700 :- tidigare.) Tyvärr fanns det inga kvar som passade mig. Fattar man ju!
Idag följde jag också med mamma på en "teckenspråks kurs". Det var väl rätt skoj det. Jag vill kunna teckenspråk!! Får väl börja läsa ngt sånt. :)
Just nu sitter jag i telefon med Jenny-Pulp! ^^ Hon har gått och blivit sjuk igen.. Stackars lilla vännen.
Men nu är det 10 min kvar av "how I met you'r mother och telefon så..
ha't! /

Inga kommentarer: