2009-03-01

igen

utmanad av mamma.


1. Fyra TV program jag brukar se:
- Desperate houswives
- Gray's anatomy
- Scrubs
- Vänner (om och om och om igen!)

2. Fyra saker jag gjorde igår:
- Skoja med Minna
- Åkte bil
- Tittade på melodifestivalen
- Snaskade godsaker


3. Fyra saker jag längtar till:
- Sommar och Sol!
- Något vettigt att göra om dagarna
- Ett liv(!)
- Tills jag får parta med vänner igen

4. Fyra saker som står på min önskelista:
- Ett jobb eller en utbildning att gå
- Pengar
- Jobbiga är att jag inte kommer på något mer seriöst och realistiskt. dude

5.Fyra saker jag tycker om att göra:
- Shoppa
- Titta på musikaler
- Vara med många vänner
- Dansa

6. Fyra saker jag avskyr:
- Fötter!!
- Fantasy filmer
- Mobiler utan sändning
- Rastlöshet

7. Fyra saker jag åt igår:
- Makaroner
- Rostmackor
- Räkor
- Godis

8. Fyra bloggar jag utmanar:
- Emma
- Linda
- Maria
- Emilia

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha. Du glömde ha't i detta inlägg!! ;) FJANT;b