2009-03-11

Onsdag igen.

Idag är det onsdag. Om du missat det..
Jag skulle gå upp strax efter kl 8 idag. Så blev det inte riktigt, mellan 7-7.30 så ringde min mor upp mig och min lillebror.. Hon hade fastnat med bilen! Hur långt hade hon kommit ungefär? Ja, halva bilen var väl ungefär utanför våran gård. haha. Det gick inte så bra att få loss henne. Så mamma fick ringa grannen som kom med bilen och drog ut mamma. Tillslut så kom hon allså iväg. När hon kom i väg så la jag mig på sängen och vilade lite grann.. Kunde inte sova mer men bara att stänga ögonen var också skönt.
Iaf.. När jag väl gick upp så slängde jag i en maskin med tvätt, gick upp och åt frukost.. Gjorde mig i ordning lite och gick iväg till kvissle för att sätta mig på bussen till stan.
Jag hade nämligen ett möte med min handläggare på ams. Duktig sophia som gick och mötte händläggar-Sofia. ;p
Mötet tog ca en kvart.. Sen var det bara att göra resan lite bakåtspolad. Bussen till kvissle och sedan promenad hem. (: Där hade jag tänkt göra min mor glad och skotta lite på vår gård men inte behövde jag det inte.. Där hade redan grannens pappa varit med snöslungan. DET är att va snäll det! :p

Nu är det rachel ray. Så det blev ett långt inlägg om ingenting alls! :) men men.

ha't! /

Inga kommentarer: