2009-03-18

Onsdag går jag ut och vankar..

God morgon världen!
Klockan är nu 5 över 9 och jag sitter här i vardagsrummet och försöker återfå lite värme. Det är kallt ute i Sundsvall idag, skönt men kallt.
Idag har jag hunnit med att lämna ett stycke Minna-syster på dagis och gått till ICA och köpt smör och fil. (iyo för fil, men av ngn anledning tycker Minna om det.)
Idag har jag gått med på att ge min mamma sovmorgon! :) Hon är nämligen ledig idag.
Jag funderar också på om jag ska göra frukost till henne idag. Ägg, bacon, toast och kaffe/té. Va tycks? Men jag vet inte när hon tänker vakna så jag vet inte när jag borde börja göra i ordning? :/ hmm.. få se om jag hinner timea det! (: Det var allt för just nu.

Jag tycker just nu också lite synd om Maria som missade skolans buss till huvudstaden vår. :/
ha't! /

1 kommentar:

Deaconess sa...

Tack för mycket god frykost...särskilt de knapriga baconen ;). Du e guld värd gumman!