2009-03-28

från mammas blogg..

ännu en lite småkulig grej..

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Närmaste bok, sidan 18 har bara en mening. "Hyvää yötä, nallet!" (översättning mamma?)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ett antal(!!) barnböcker, jeans, kuddar, soffan och min mobil.

3. Vad såg du senast på TV?
"Det Okända", som håller på nu.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
17.12 (damn.. fel med ca 5 min.)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Lillasyster som sjunger "la la la la.. åh la la", tv:n och en mamma som donar i köket.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
åka bil, åka bil, åka biiiil.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökning?
mammas blogg & bubbelroom.se

8. Vad har du på dig?
via strumpor, svarta leggin, grå kjol, svart gina-body och it gina-tröja.

9. Drömde du något inatt?
Högst antagligen..

10. När skrattade du senast?
En del av svaren på alla "facebook quis" tror jag.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Ehm.. 1 st fetingtavla, 3 mindre tavlor, hylla som håller upp tre bröllopsbilder, spegel, glasskåp med modell båt, karis "laphroaig" delägarbevis grejs, olika ljusstakar och en blomma.. typ. :p

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
För någon dag sen såg jag ett klipp om "tjejen med världens största tunga". IYO, den va äcklig!

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Den är väl trevlig. (:

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Jag tror det var en av dom mest värdelösa "say VA?!?!" filmer i världen.. "the strangers".

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Allt! ..förutom det jag inte skulle köpa.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Jag avskyr att plocka ur diskmaskinen. Kommer inte på något annat. :/ :p

17. Tycker du om att dansa?
Lovin' it.

18. George Bush?
nej tack!

19. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
SKULLA överväga? jag överväger!

20. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"'zup homie! ;D". Eller något annat välkomnande. :p

1 kommentar:

Deaconess sa...

Hyvää yötä nallet.....Godnatt nallarna!!! ;)

Tjingeling och ja,,,du vann NÄSTAN earth-hour-TP:et!! :D