2010-06-29

det är skönt ute.

En bild som jag tycker om från slutet av juli förra året. :) Den känns som lite sommar för mig.
Det är lite somrigt ute! Det betyder värme och sol.. So far idag har jag varit en trip förbi minnis dagis, en trip på ICA och mött min bror på hans väg hem från jobbet. Nu har jag tänkt att jag ska vara lite snäll och gå ut och klippa gräset eller ngt liknande. Vill ha massa sol på mig så jag får lite färg. Det är snart juli och jag är fortf. lika blek som jag var i januari! Illa! Jaja! Nu är det sommar, idag är jag ledig. Ha en bra dag! :D

Idag längtar jag tills det är middag. Har gjort det sen igår. Det ska bli så gott! :p

3 kommentarer:

Louise sa...

jag är blek jag också :P så det är chill, du är inte ensam när vi kommer tillbaka till skolan.

sv: jag har gjort dem och det var lätt och jag kan göra en till dig om du vill betala ;) kan nog försöka fixa ett lite lätt kompispris också. när jag kommit på vad ordinarie pris är. :P

Louise sa...

och förresten: HAHAHAHAHAHA! du längtar efter mat. lolololol. då måtte det vara nåt speciellt, eller så har du inte ätit sen igår! du är rolig.

Louise sa...

OMNOMNOMNOMNOM! jag vill också ha potatisgratäng (vilket jag förresten tänkte på när jag läste att du längtade efter god mat, haha). Mmmmm. snaskigt.