2010-06-16

I can't wait to get on the road again

Imorgon är det torsdag. Det ni!
Det betyder att.. efter att jag jobbat inatt (börjar om ca 3 timmar och slutar igen 09.15 imorgon bitti, som vanligt.) så kommer jag tillbaka hit till bunten.. packar lite, för nej jag orkar inte göra det idag, och sen blir det att åka buss iväg till stan och tågstation. Där hoppar jag på ett tåg som tar mig till gävleborg och gävle! :) ska vara helgs-inneboende hos maria! Awesome. Vi ska va som vi är. Göra ingenting, dvs det som är gratis :p, och bara va. Vi är tok-bra på det.
Och sen på lördag är det reunion med världens bästaste esmu 1-2-3, beroende på vilket år du tänker på lix.

Ska kanske också träffa ana-banana och fisen på fredag. I gävle! Det händer inte varje dag det! :D Träffa Linda-loo också kanske nordin ska jag väl också. Men jag är inte i gävle så länge. Så vi hoppas på att jag hinner med så mycket som möjligt. På söndag åker jag tillbaka till Sundsvall och fortsätter jobba och umgås med alla här.
Bye bye!

1 kommentar:

Louise sa...

ANKEBORG! Du bor nästan i ANKEBORG! :D