2010-06-22

update.

en efterlängtad uppdatering har min dator nu fått genomgå. den vill lite mer som jag vill nu. lite snabbare.. lite bättre. men bäst av allt. msn funkar igen! det gör mig lite happy. personen ifråga som hjälpt mig med detta är ingen mindre än datorsnillet till lillebror jag har.

annars har jag varit i gävle under helgen och haft det trevligt. Hos maria, i sandviken, på buddy's och t.o.m. kjell-ottos (aka lindas) jobb. :p Kuligt!

jag är föresten sjuk. men på bättrings väg. är hesare än jag någonsin varit i mitt liv och feber och förkyld. hela fadderullan. men, som sagt, på bättringsväg. (men gick miste om 12 timmars jobb p.g.a. det. :/) Ya! Imorgon är det min lillebrors födelsedag. Han fyller myndig. Då blir det ut och äta och ta sig ngt att dricka med mamma, jojjo, matte och minna.. och födelsedagsbarnet himself såklart! :)

3 kommentarer:

Helena sa...

Yeah prinsessan lever! :D. Ny design ser jag, fin! :): Roligt m ankorna :p. Har de någon historia bakom till varför de fick pryda headern? hehe.. Tråkigt att du fortf e lite sjuk, hoppas du blir frisk snart!!! Kraaam :)

Anonym sa...

aa barn är söööta :D.ville ha 5 förut men nu blir d nog mindre, håller ju på o blir gammal haha. När anländer du t örebro förresten om du vet datumet?? :D kraampusss

alexandra sa...

MSN! :D

a.somero@hotmail.com
ett måste!!! :D