2010-06-14

everyone is a color.. all colors are beautiful

Om några timmar är det dags för jobb igen. Känns som att det bara är det jag skriver om nu. Men jag är glad att jag har ett sätt att tjäna pengar under sommaren. Iaf så börjar jag 21.00 och slutar imorgon 09.15. Hoppas det blir en ganska lugn natt. Men än så länge har det inte varit någon fara så.. *peppar, peppar!
Annars idag har jag och mamma varit på birsta. Kom hem med en ny skjorta, tröj/klänning och ett par via tygskor. Fika lite gjorde vi också. :) Awesome!
Slänger in en random rolig bild som jag tog på en skylt när jag och jojjo var ute på promenix hos henne. haha! erkänn.. den ÄR rolig!?

2 kommentarer:

alexandra sa...

Hehe ok, jag vet att jag sagt att jag velat göra om den, men det har ju inte varit planerat när och sånt. Så när mina skattepengar hade kommit började jag fundera och i fredags fick jag mig ett ryck och fixade den :P

Anonym sa...

haha skylten ÄR rolig :P du ska inte säga så där innan ett pass, då är det väl klart att de blir jobbgt. Du ska tänka att de kommer va skit jobbigt och seeeen njuta om de blir ett lugnt pass, daaahhh