2010-06-13

hard work work

Yess. Det verkar som att jag kommer få jobba en del i sommar. :) Vilket är ganska skönt. Har ju egentligen bara anställning vid behov av personal typ.
Men om man tänker på att jag skulle haft min introduktion i torsdags och jag redan har jobbat 19 timmar måndag-tisdag, några timmar på onsdag, 14 timmar torsdag-fredag och ska jobba några timmar idag. Så. :p Plus att jag har ca 5 till nätter inbokade.. och det är bara fram tills vecka 25 som är passen är planerade. Så ser det ju ganska lovande ut.
Fast egentligen orkar jag inte jobba idag. Men what to do. Har kommit fram till att jag nog tycker bättre om att jobba natt. (Kanske för att det är mest det jag jobbat än så länge? ^^)
Ja! Hade inte så mkt annat att uppdatera om än så länge. Jag lever omkring här med mamma, matte, micke och minnolini. Så det är bra. Vi hörs.

*by the by.. min mobil har gått sönder. så en hel del av nr som, vanligtvis, finns i min telefonbok är nu borta. Det betyder att om ni skriver till mig så kan det hända att ni får ett "ursäkta men vem..?" sms. bara så ni vet. för jag är nu "fast" med en annan telefon.

4 kommentarer:

Louise sa...

jag gillar inte att du jobbar natt. då tjänar man ju multum! så det så.

alexandra sa...

Jao, har nu gjort om den piercing jag snackat om att jag haft tidigare :P

Louise sa...

nödig. inte nördig :P bajsnödig. som du ungefär. ;D

Louise sa...

sämst är du :P