2011-08-03

Denna bild har lika mycket med något att göra som punkterna som kommer nedan.



- Tycker det är roligt att sedan jag kom in i den här teckenspråksvärlden så har jag fått helt nya människor som jag blir alldeles "starstruck" när jag ser. Det ser en tolk på stan och blir typ lyrisk. Normalt?

- Hur kommer det sig att när allt runt omkring en är helt tyst och man själv försöker vara tyst så låter allt man gör så mycket mer. Och även om man inte gör någonting alls.. då börjar kroppen att knaka och knäppa och knarra. Wtf lix?

- Insekter. Små, flygande kryp. Varför är vi rädda för dom? Hur mycket skada kan dom göra egentligen? Sätta sig på oss? Oooh Noooo! It's crushing me!!

- Det här må komma som en total chock för de flesta som känner mig, men få saker gör mig så arg eller irriterad som pizzerior som säljer kebab... som inte är riktigt kebab (ja, det är dom långa bruna köttbitarna som har snurrat runt i en enda stor klump som är riktig kebab). Men en sak som går mig på nerverna mer än så är när dessa ställen som säljer "kebab" har bilder på riktig kebab i pizzerian. Hallå?! Borde man inte kunna anmäla dom till typ konsumentverket eller något?! Falsk marknadsföring !

3 kommentarer:

Louise sa...

om man sitter tillräckligt länge i ett tyst, ljudisolerat rum (och såklart inte säger nånting själv) så kan man tillsist höra sitt eget blod. skitäckligt!

alexandra sa...

haha va gulli du e ;P

Jossan sa...

Jag hatar det! De lurade mig ju i baronbacken, fick ju ryst kebab när de visade riktig kebab utanför! Jag tycker vi ringer polisen!!