2011-08-22

du har inte sett nå'nting

Tror jag det att den här katten placerar sig på diverse ställen och tvättar sig.
Varför?

Jo, för ca 10 minuter sen ringde det på dörren. Har inte hänt att ngn ringer på utan att jag väntat mig det.
Det var grannen från mittemot oss. Hon talade om att våran katt inte längre satt på balkongen. Näe. Den vita katten hon brukar se där på räcket sprang nu omkring på gräsmattan.
Jag vet icket om hon har hoppat eller ramlat. Men ute på gården var hon iaf. Vit katt.. regnigt örebro.. gräsigt, lerigt och sprang dessutom in i en busken när jag skulle hämta henne = katten (iaf tassar och magen) var inte RIKTIGT lika vit som vanligt.
Jag kan också tala om att jag just nu har en väldigt kelglad katt. Det känns som att ngn försöker fjäska.
Då var det slut på att ha katterna på balkongen tills man kommer på ngt att ha där.

3 kommentarer:

alexandra sa...

Aw lilla pissen!

Anonym sa...

Men eller hur! Jag försöker flirta till mig att jag och Tomas kan ta den jag höll i som vårat kärleksbarn när den blir tillräckligt gammal... Men av någon anledning går inte det hem :S

Anonym sa...

Buskissen!!!! :D/mor