2011-08-07

hej alla barn, nu är det barnprogram

Gissa vart jag är? Ja! Jobbet! Är ju enda tillgången till internet nu för tiden så det måste ju utnytjas. ;)
Jag har ingenting viktigt att blogga om, inte för att jag tror att det kommer som en chock för någon, men ändå så loggar jag in här och ska bestämt skriva.


Nu inatt är iaf näst sista schemalagda arbetspasset på mitt vikarat. Jobbar imorgon(idag?)natt också. Sen är det nog lite ledigt. På måndag är det 2 veckor innan skolan startar också. Jag längtar! Ja, jag skulle ju inte klaga på lite mer ledigt och sommar.. men jag längtar tills jag får komma tillbaka till skolan och träffa alla. Elever och lärare. Tills jag får börja "vifta med händerna" till någon som förstår mig. Jag längtar. :) Blir kul att träffa dom nya som börjar också. Tänka sig. Nu är det grupp 3 som gäller. Nu börjar själva yrkesdelen. Nu jäklar ska det bli tolkar av oss! :D

Inga kommentarer: