2011-08-21

we like sports and we don't care who knows.

Här sitter jag hos Jossan. Än så länge så har jag fått slicka ur en skål med browniesmet. Ganska mkt sånt. Inte bara helt okej gott. ;)
Nu väntar jag på att hon ska fixa krubb till mig. Men, det verkar som att nå högre makter inte vill att hon ska klara av det?
Har länge varit sagt att idag ska det ätas potatismos och köttbullar. Kanonerns.
När hon påbörjat maten så inser hon att hon inte köpt potais. Kan ju va en fördel att ha det när man ska göra potatismos eller va sägs? ^^
Köttbullarna slänger hon omkring sig så det blir fläckar på väggarna i hennes nystädade kök. Ja, får se vad som händer här näst. Hoppas att det inte blir som bilden iaf.
(btw så fick jag precis en köttbulle att äta på i väntan. Det bådar ganska gott ändå det här.)
Och vet ni en sak? Imorgon börjar skolan! Få se om jag är lika glad åt det snart när bi kör igång med att plugga 150%! ;D Äh, det blir roligt. Jag har längtat.

Inga kommentarer: