2011-08-18

hey, got any grapes?

Klockan är 00.42. Om ungefär 11 timmar så går mitt tåg från Sundsvall. Det tar mig förhoppningsvis till Sthlm där jag hoppas på att det ska finnas ett tåg som tar mig hem till Örebro. Det betyder alltså att min vistelse i Norrland, mer specifikt Härnösand, är över för denna gång. Jag har haft trevligt.
Lekt med minna, spelat lite frågesport med hela familjen här, tittat på film, "utforskat" stan.
Jag har också hunnit med att äta på Frasses och gått loss på mitt hår mitt i natten. (Gick senare även loss på Minnas hår. ^^)
Idag har vi dessutom hunnit med att bada i havet och senare äta lite kräftor. Provat på bubbelbadkaret gjorde jag idag också. Skönt. :) Haft det allmänt mysigt innan sommaren slutar.
Nu tror jag att jag ska försöka packa ihop mina grejer innan jag somnar så jag slipper göra det imorgon. Jag är dock inte säker på att jag kommer lyckas. Är mer troligt att jag lägger mig och läser den där roliga boken. Få se om ngt spännande händer den här gången.

Ciao!
(Den roliga boken: 'Milda makter' av Arto Paasilinna.)

1 kommentar:

Anonym sa...

det blev tomt utan dej gumman! Kram