2011-08-20

I know what you're thinking, "What's Barney been drinking?"

Jodå, jag tog mig tillbaka till Örebro. Precis i tid och allting. Tråkigt att lämna familia men kul att komma tillbaka också. Nu känns det att skolan snart drar igång igen. :)
Nu har man ju dessutom gått och blivit kombo, for real!
Första gången sen vi flyttade ihop 1 Juli som både jag och Evelina (hädan efter refererad till som "Pringlan") bor hemma och inte behöver åka iväg igen om någon dag. Än så länge har det gått bra. Och tur är väl det med tanke på att jag kom hem i Torsdags. haha.

Annars så sitter jag på jobbet igen. Dom ringde och kollade om jag kunde jobba den här natten och några timmar på söndag. Då kommer jag jobba dag för första gången här. Trevligt att jobba. Extra pengar tackar jag inte nej till i första taget. ^^ Det är nu ca 2,5 timme kvar innan jag slutar. Ska bli skönt att åka hem och sova. Pringlan är superduper snäll. Hon körde mig till Jobbet i det där jäkla regner och hon kommer och hämtar mig sen också. Skönt att inte behöva cykla faktiskt. :)

Ja, det här var föresten min första frukost som kombo på riktigt. I know you were dying to know.

Och det är tydligen den där saken som jag ska bo ihop men.. Hoppas det går bra. :S




Kolla vilken grön bild. Priscilla smälter in bra iaf. Och jag I guess. Sägs ju att rött (hår, Jossan!) och grönt passar bra ihop.
Tydligen gör grönt också så det ser ut som att man har väldigt gula tänder. Den ni. ;)
Meneh. Hej då!

2 kommentarer:

Anonym sa...

diakoniss-grönt faktikst :D

Jossipossi sa...

Sill i yoghurt/fil? Ser ut som sillbitar. Ofräscht hörru...!