2010-12-09

avstämningen idag gick SKIT! det fanns en del som gick jätte bra och en som gick okej.. men sen var det den delen som, som sagt, verkligen gick SKIT! såå dålig dag! är så arg på mig själv! jag tror att jag är.. ja, jag vet inte. men min kropp mår inte bra just nu iaf tror jag. SKIT!! hata den här avstämningen!




sen kom jossan hit. vi skulle träna men hon, och nästan jag, somnade typ i sängen så det blev ingen träning och vi åt kebab ist. det är jag glad för. för jag orkar inte med ngt nu. allra minst träning.
tack för att jag fick en ganska bra andra del av dagen iaf.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vetu vad? att du är så jävla duktig och grym för att du är på den nivån du är nu efter bara ett år! och skolan är bajs med alla sina prov men du klarar dom finemang :)

ehm. någon hade tydligen inte fixat autogiro på sin räkning och trodde att den skulle betalas av sig själv. men någon hade råkat fylla i fel konto så telefonräkningen blev aldrig betalt. Och någon har handlat upp sina mobilpengar så någon måste skypa eller skicka röksignaler för att göra sig hörd.

och. den där någon är jag.