2010-12-29

Tack för alla julklappar!!

Hej hopp!

Nu är det några dagar sedan jag ens har suttit vid datorn. Men här är jag iaf. I Umeå och hälsar på min kära syster och hennes sambo. Dom är båda på jobb just nu och jag sitter här och.. vaktar huset? Typ!
Nyår ska firas här så det blir nog riktigt mysigt.

Julen har varit bra! Har ju varit i Sundsvallet som ni nog vet. Blev en annordlunda jul men en mysig för det! Jag satt i en bil på julafton för första gången typ.. ever! :p Fick fina ju julklappar! Jag gillar dom allahopa! :D Och t.o.m. Norma Jean fick en liten tavla i julklapp! Från katten Jansson, typ! ^^

Jag har föresten fallit ner i träsket igen. Sjukträsket. Jag var nästan helt uppe.. hade bara typ lilltån kvar men nu jäklar blev jag nerdragen igen.. och har säkert inflamation eller ngt anat jobbigt i bihålorna. JOBBIGT! Men nu är vi glada iaf! Hej svejs!

Inga kommentarer: