2010-12-02

torsdagsmiddag

ja, torsdag innebär ju torsdagskäk! Hur ska jag beskriva den idag? .... Näääjz!
Det var fisens tur att ha middelidoo men eftersom att jag inte varit i skolan och mått helt hundra så kom hon hem till mig och lagade middag. Eller ja.. hon kom hem till mig.. med middagen klar. Kebab! Och Cola! Gillar? Ja, inte bara Fett med mkt.. för f = fult. Utan jag gillar det PHett med mkt! ;p
Vi kikade lite på glee och så och sen.. kom Palex också! :D Hon kom bärandes på glass dessutom, precis den sorten jag var sugen på. Undrar hur hon kunde veta det.. ?! ;) Hon fick träffa frk. Norma Jean första gången med, tror dom tyckte om varandra. ^^
Så även om fisen tyvärr gick hem lite tidigt (jag och palex fortsatte med lite kortspelande och så, jag tänker inte säga vem som vann i 500.. hmmprf!) och jag förstår egentligen att hon ville sova men jag tänker låtsas som att jag inte förstår så har jag haft det riktigt trevligt idag. Tack för det Goingarna! ^^

Vi har föresten också kollat på Edward Scissorhands. och om ngn inte förstått det redan så gillar.. näe.. vänta.. stryk det. ÄLSKAR jag Johnny Depp! Och Tim Burton också lite.. fast mest herr Depp.

Inga kommentarer: