2010-12-14

Blev precis lite irriterad.
Såg den nya intersport reklamen. Där sjunger dom om årets julklapp är typ en motionsband eller vad det nu heter. Normalt brukar jag inte bli irriterad över såna här små saker, fast idag blev jag det. Dom sjunger, typ, om hur bra det är att motionera och att kg bara raasaaar! Aa visst.. Men det sjunger dom samtidigt som det är ett antal personer, ingen i behov av att kg ska rasa, går där på banden. Men den jag tänkte mest på att det är ett barn(!) där. Dom sjunger att kg ska raasaaa när det i reklamen är en pojke på.. ja.. vet inte riktigt hur många år, men han är iaf fortfarande ett barn skulle jag tro, som går där på bandet. Illa!
Kanske han är tonåring iaf.. men jag tror han va barn. Såg inte jätte noga.. men jag blev irriterad iaf! Brukar inte tänka på såna saker, som jag redan sagt. Men det där irriterade mig. Hoppas ingen köper det bandet som årets julklapp. Tji fick intersport isf.

1 kommentar:

catharina sa...

och varför hänger du upp dig på det där..onödigt!!
nu är allt klart, varenda liten skit uppgift.
ronja kom direkt från frissan så jo hon hade lockar..och tack!!