2010-12-14


Jag är ganska säkert på att det är precis på det här sättet som mina baciller ser ut. Fast dom har med sig ungefär en miljon eller fler av deras kompis.. och dom vägrar åka hem till sig själva! såå kul är det inte att va sjuk. så bra värdinna är jag inte.. så! FÖRSVINN NU!

Jag hade förövrigt det trevligt igår på tjejkvällen, trots förkylning och potentiell feber. Vi åt pizza, spelade med ett par herrar och babblade. Emelie åt också lite skumtomtar! ;)
Dom tre luciatågen på tullängsskolan och vår skola gick också bra. Det var fint. :) Men nu är det slutt. Och på fredag slutar skolan och på lördag åker jag (och Christer och Niklas gör mig sällskap upp. :)) till Sundsvall! :D Men innan det är det en hel del att göra i skolan.
Nu ska jag t.ex alldeles snart springa iväg till skolan och försöka sjunga "när juldagsmorgon glimmar" med 3 andra så att grupp 4 kan teckna den på deras "julotta". Det var det, tack hej.

(ps.. om det är ngn.. vem som helst typ.. som vill ta över mina baciller..? Be My Gest!)

Inga kommentarer: